Koray Aydın: "Yüce Divan'ın kararı iftiracılara karşı bir şamardır"

Koray Aydın: "Yüce Divan'ın kararı iftiracılara karşı bir şamardır"

Eski Bayındırlık ve İskan Bakanı Koray Aydın, Yüce Divan’da yargılandığı ve beraatla sonuçlanan kararın, iftiracılara karşı şamar niteliği taşıdığını belirterek, "Mahkeme süresince dik ve kararlı bir duruş sergiledim" dedi.
Yüce Divan’da yargılanan ve beraatının ardından ilk kez memleketi Trabzon’a gelen Aydın, Trabzon il sınırında çok sayıda aracın yer aldığı konvoyla karşılandı.
Partililerle birlikte MHP Trabzon İl Başkanlığına gelen Aydın, Trabzonluların 5 Ekimde görülen ve beraat ettiği dava sırasında 22 otobüsle gelerek, kendisine destek verdiklerini belirterek, "Bu benim için çok anlamlı ve önemli bir olay. Hayatımın sonuna kadar unutmayacağım" dedi.
Aydın, Yüce Divan’da, hakkındaki 3 ayrı suçlamadan da hakimlerin 11’e karşı sıfır oyuyla beraat ettiğini belirterek, "Bu karar iftiracılara karşı şamar niteliği taşımaktadır. Mahkeme süresince dik ve kararlı bir duruş sergiledim" diye konuştu.
Soruşturma sırasında çeşitli haksızlıklara uğradığını ve mağdur olduğunu savunan Koray Aydın, şunları söyledi:
"Savunma hakkım elimden alınmaya çalışıldı. Bütün bunlara rağmen, 217 yıl hapis cezası istenen duruşmada bile dik duruşumu bozmadım. Bu süreçte siyasiler için de örnek oluşturacak bir tavır sergiledim. Bu dik duruş ülkücülerin dik duruşudur. Ben arkamda bu kitlenin olduğunu bilerek, benim üzerimden ülkücülere, milliyetçilere saldırı olacağını bilerek dik durdum ve sonunda da beraat ettim." Aydın, bir gazetecinin "MHP Genel Başkanlığına aday olacak mısınız?" şeklindeki sorusuna "Bu konunun yeri ve zamanı değil. Her olay kendi şartları içinde şekillenir. MHP’nin şu anda genel başkan sorunu yok.
Partinin bir genel başkanı var" yanıtını verdi.

0 yorum: