Backlink Herşey midir?

Evet son zamanlarda bazı sitelerin altı, sağı, solu hep link dolu. Google’de yükselmek için bu kadar link değişimi yapıyoruz ama sonuçta bazen beklediğimiz kadar yükselemiyoruz. İşte bu sorun nedeniyle bir kaç tavsiye vermek istiyorum.

Bolca Backlink Ama Sonuç Hüsran ise Nedenleri?

1. Googlebot zeki bir bot. Aynı kodlamayla açılmış siteleri hangisi daha önce indexlediyse o bir (+) alıyor ve onu taklit edenler (-) . Bunu deneyimlerim sayesinde sölüyorum.
2. Kopaya makaleleri aldık ve bunlarla site açtık sağına soluna Adsense reklamı koyduk sonra Google beni yükselsin diye beklediyseniz yanıldınız. Belki siteniz ilk açıldığında Google yükseltti sitenizi. Ama çok çabuk düşersiniz, bu Google teknolojisinin bir sonucudur. Bu da kalıcı olmaz.
3. Siteniz Türkçe içerkili serveriniz ABD’de bu alt planda çok önemlidir. Ama sıralamada 1. derecede etkilemez. Ama siz PR1 ABD rakip site PR0 ve TR ise o kişi daha avantajlıdır ve sizden yukarda olabilir. Garipsemeyin.
4. Sitenizde orjinal makaleler var bolca backlink var ama domain daha yeni yine yükselmeniz zor. Bu durumda sabırlı olur bolca içerik eklemeye devam edin emin olunki süre geçtikçe yükselirsiniz.
5. Alexa etkisi varmıdır yokmudur sorusu çok gündemde olan bir sorudur. Ama ben test ettim diğer tüm özellikleri aynı ama alexaları farklı iki site açtım alexası yüksek daha üstlerde yer aldı.

Bunlar şimdilik aklıma gelen nedenler. Eklemeler yapabilirim.

spy_force

0 yorum: