webmstr.net seo yarışması

webmstr.net seo yarışması'nda birinciliğe hızla koşmaya dewam ediyoruz ve bi önerim oldu site yönetimine

Şöyle yazdım sitede :

Arkadaşlar seo yarışmasına bende katılmayı düşünüyorum ama baktımda Archer34 diye admin arkadaşta katılıyormuş. Bence adminlerin katılması doğru değil ve hiç bir yarışmada site yönetiminden birilerinin katıldığını duymadım, görmedim hele adminler hiç duymadım bu yüzden biraz sakıncalı gibi bende adminlerin Katılmaması gereklidir. ?

Bide vereceğiniz ödülleride biraz açarsanız güzel olur yani bu vereceğiniz RESELLERİN özelliklerini biraz açsanız ve aylık mı yıllık mı yazsanız çok güzel olur.

Herkerse başarıLar.


---------------------------------------


evet arkadaşlar bende adminlerin katılması uygun değil sizdece öyle değilmi ?

0 yorum: